Utrzymywanie bardzo dobrych kontaktów handlowych z klientami
Przedstawianie warunków handlowych i możliwości współpracy ze Spółką
Prezentowanie oferty firmy Klientom
Dobra znajomość oferty produktowej
Aktywne informowanie klientów o bieżących promocjach i nowościach produktowych
Uczestnictwo w targach branżowych
Udział w spotkaniach z klientami i delegacjach służbowych
Wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów zagranicznych i kontrola procesu fakturowania
Realizacja planów sprzedażowych i raportowanie wyników
Specjalista ds. eksportu – wymagania
Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (swobodna komunikacja)
Wykształcenie wyższe
Pełna dyspozycyjność do wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych
Znajomość technik sprzedażowych – będzie dodatkowym atutem
Efektywności i entuzjazmu w działaniu
Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
Umiejętność organizacji pracy własnej
Wysoka kultura osobista
Dobra znajomość pakietu MS Office
Czynne prawo jazdy kategorii B
Specjalista ds. eksportu – co zyskujesz
Pracę w zaawansowanym technologicznie środowisku u pracodawcy z ugruntowaną pozycją na rynku
Stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
Wynagrodzenie rosnące wraz z rozwojem zawodowym
Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach
Pakiet benefitów: premie świąteczne, rodzinne, za polecenie nowego pracownika, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, wyprawki szkolne dla dzieci, paczki świąteczne dla dzieci.